söndag 27 mars 2011

Starlet - min värld!

4 kommentarer:

  1. Den här illustrationen håller hög klass. Varför inte slå mynt av det?

    SvaraRadera
  2. Tack, det var trevligt att höra. Eller som grabbarna skulle ha sagt: coolt. Men jag tycker mig känna mig själv tillräckligt för att veta att det vore bra om fler än några håller hög klass. Å dit hinner jag aldrig för då har jag börjat på nåt annat projekt..... Men man vet ju aldrig. Jag sprider ju mina bilder tills vidare.

    SvaraRadera
  3. Jo men fortsätt sådär. Det ser jag ju på dockorna mm. att detta går att göra en födkrok av. Fixa en "portfolio" av bilder i denna stil och skicka runt till tidningar, tidskrifter och förlag så kanske något rullar igång.

    SvaraRadera
  4. OK - har redan börjat på en portfolio...min femte. Ja, det har varit akvareller, foton, dikter, bokmärken, änglar... och just nu eva-teckningar med tusch och barnkritor. Och ja, det är kul.

    SvaraRadera